شرایط جدید سفر به بلاروس | ورود و توقف 30 روزه اتباع ایرانی

شرایط جدید سفر به بلاروس | ورود و توقف 30 روزه اتباع ایرانی

شهروندان ایرانی با داشتن ویزای شنگن می‌توانند به بلاروس سفر کنند.این خبر استناد به تازه‌ترین اطلاعیه دفاتر و شرکت‌های گردشگری و مسافرتی دارد. شرایط جدید سفر به بلاروس گویای این موضوع است که تمامی مسافران ایرانیِ دارای ویزای شینگن می‌توانند بدون نیاز به دریافت روادید بلاروس، به این کشور سفر کنند. این اتفاق مشروط بر داشتن بلیت برگشت از مسیر بلاروس است.

قانون داشتن ویزای بلاروس برای بازدید این کشور شکسته شد!

قبل از این صلاح‌دید، برای رفتن به بلاروس فقط باید ویزای این کشور را می‌داشتیم، اما از این پس هر شخصی که ویزای شینگن داشته باشد، به راحتی می‌تواند به این کشور سفر کند.با مقررات جدید، اتباع ایرانی می‌توانند با ویزای شنگن ۳۰ روز در بلاروس توقف داشته باشند.

طبق اعلام سفارت جمهوی بلاروس در ایران:

این فرمان از ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ برابر با ۲۵ مهرماه اجرا می‌شود. این تصمیم به دنبال تغییر فرمان ریاست جمهوری بلاروس در تاریخ ۱۴ سپتامبر درباره نحوه ورود و خروج بدون روادید برای شهروندان خارجی اجرایی شده است.

این فرمان همچنین تاکید کرده است:

ورود بدون روادید به جمهوری بلاروس به مدت حداکثر ۳۰ روز برای شهروندان جمهوری اسلامی ایران به داشتن ویزای چندبار ورود کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا کشورهای عضو منطقه شنگن با مُهر ورود به کشور عضو اتحادیه اروپا یا کشور عضو منطقه شنگن در گذرنامه معتبر و نیز بلیت شرکت هواپیمایی حاوی تاییدیه تاریخ برگشت از فرودگاه ملی بلاروس، فرودگاه برست، ویتبسک، گومل، گرودنو و ماگیلف منوط است.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با شماره‌های 24 ساعته ما در ارتباط بوده و هماهنگی‌های لازم را  انجام دهید

پاسخگوی 24 ساعته از طریق واتساپ و تماس تلفنی : 09371698143

0 دیدگاه

پست های تصادفی

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.